از افکار بی رنگ و رو و بههم ریخته ام حالم بههم میخورد.متنفرم از این که دائم به این فکرکنم که چه کسی مقصر است، من یا تمام آدمهایی که در برابرم ایستاده اند. و در نهایت کاری که آرامم میکند، سرزنش و آزار و اذیت خودم است. هیچ زمان با خودم در صلح نبودم و نتوانستم از خودم محافظت کنم.
دلم برای خودم میسوزد، دارم توی آغوش خودم گریه میکنم.
دوشنبه ۲۹ بهمن...
ما را در سایت دوشنبه ۲۹ بهمن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 0:31