بیشترین حالی که این روزا تجربه میکنم.
از شدت اضطراب و ترس فقط دوس داری بری یه جای ساکت و خالی که هیچ صدایی نمیاد و هیچکسو نمیبینی.
چشماتو میبندی که یکم به خودت بیای و آروم بگیری، ضربان قلبت بیاد پایین.
هربار که این حال بهم دست میده چند ساعت طول میکشه.
اینقدر تو موقعیتای استرس زا و وحشتناک قرار گرفتم که حالا موقع برخورد با این موقعیتا همه بدنم بی حس میشه.
مرگ تدریجی.
دوشنبه ۲۹ بهمن...ما را در سایت دوشنبه ۲۹ بهمن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80