به یه چیزی رسیدم و اون اینکه اصلا نباید خودتو تو تخت نگه داری حتی اگه حالت بده و مودت پایینه و حال هیچکاری نداری. اینجوری خیلی حالت بدتر میشه.
از جام بلند شدم رفتم تو آشپزخونه واسه کبوترا دون ریختم لب پنجره، دون مینا رو ریختم، واسش یه تیکه سیب گذاشتم و آبشو عوض کردم. یه غذایی درست کردم و آهنگو پلی کردم. غذامو خوردم و اومدم تو اتاق لپ تاپو روشن کردم و شروع کردم به نوشتن.
میخوام برم یه چایی بذارم و بیام سریالمو نگاه کنم.
دوشنبه ۲۹ بهمن...ما را در سایت دوشنبه ۲۹ بهمن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83